Clicky

وبلاگ

آنچه باید در رابطه با قهوه فوری گلد بدانید

آنچه باید در رابطه با قهوه فوری گلد بدانید


در واقع به نوشیدنی به دست آمده از دانه های قهوه عمل آوری شده، قهوه فوری می گویند. قهوه فوری گلد یک قهوه شناخته شده می باشد که با دو روش خشک کردن انجمادی و خشک کردن پاششی به صورت تجاری تهیه می شود. این قهوه را می توان با برگرداندن رطوبت به آن، برای مصرف آماده نمود. برخی افراد قهوه فوری را با نام نسکافه می شناسند. به طور کلی شروع صبحی زیبا با یک فنجان قهوه تازه بسیار لذت بخش است. معمولا هنگامی که احساس خستگی می کنیم و نیاز به نیرویی دوباره داریم، قهوه بهترین گزینه برای ما می باشد.

 

 

قهوه فوری گلد

                                       آنچه باید در رابطه با قهوه فوری گلد بدانید

 

 

قهوه فوری گلد خالص و ملایم می باشد که از دانه های قهوه عربیکا تولید گردیده است و طعم و عطر بی نظیری دارد. این قهوه دارای مزیت های زیر می باشد:
1- وزن و حجم کمتر نسبت به دانه قهوه جهت آماده سازی یک نوشیدنی دلچسب
2- استفاده طولانی مدت
3- آماده سازی سریع و بدون اتلاف وقت
موارد مصرف قهوه فوری گلد
اصولا در مصارف صنایع غذایی از قهوه فوری گلد در تهیه نوشیدنی های مختلف از قبیل کافی میکس، کاپوچینو و غیره استفاده می شود. علاوه بر آن، در تولید کیک، بیسکویت، کلوچه، نان، شیرینی، بستنی و موارد دیگر نیز از این قهوه بهره می گیرند.


سخن آخر در مورد قهوه فوری
نام دیگر قهوه فوری، قهوه آماده می باشد و یکی از ویژگی های مهم آن، عطر اصلی قهوه است. قهوه فوری در بسته بندی های پلاستیکی، شیشه ای و یا قوطی در بازار موجود است. یکی از خصوصیات یک قهوه فوری با کیفیت، بهره گیری از ظرف های ضد رطوبت می باشد. زیرا باعث حفظ عطر و طعم آن می شود.
لازم به ذکر است که قهوه فوری گلد دارای این خصوصیت می باشد. در تهیه این قهوه می توان به جای آب داغ، از شیر داغ استفاده نمود. البته امروزه قهوه فوری به صورت کافی میکس بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است. علاوه بر قهوه، چای ماسالا نیز یک نوشیدنی فوق العاده به شمار می آید که می توانید از آن استفاده نمایید.

 

خرید پودر قهوه فوری گلد با کیفیت از بلک کافی

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید