Clicky

وبلاگ

قهوه سبز برای لاغری

۱- چرا این روزها استفاده از قهوه سبز برای لاغری بهترین راه کار می باشد؟

قهوه سبز چندی پیش از زمانی مشهور شد که یکی از محبوب ترین متخصصین تغذیه به نام دکتر آز (Dr.Oz) در یکی از برنامه های تلویزیونی که داشت طی تحقیقات به عمل آورده خود قهوه سبز را بزرگترین جادو برای سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن و دفع قند اضافی معرفی کرد. همچنین دانشمندان زیادی پس از تحقیقات وسیع بر روی عصاره دانه سبز قهوه در کلینیک استادی (Study Clinical) بر روی اشخاص مختلف با گروه های سنی متفاوت به این نتیجه رسیدند که استفاده از قهوه سبز طی یک دوره (حدودا” یک ماه) می تواند بین ۶ تا ۸ کیلوگرم از وزن و ۱۶% از به اصطلاح پف بدن را کاهش دهد.

در حقیقت عصاره دانه سبز قهوه شامل درصد بالایی از اسید کلروژنیک (۵۰%) می باشد و این کلید لاغری است. اکثر محصولاتی که تا قبل از کشف این حقیقت مورد استفاده قرار می گرفتند شامل فقط ۲۰ تا ۳۰% اسید کلروژنیک بودند که در مقایسه با قهوه سبز کمتر بود و همچون قهوه سبز طبیعی به شمار نمی رفت.

 

۲- اسید کلروژنیک چیست؟ و چگونه عمل می کند؟

قهوه سبز به دلیل رست نشدن شامل درصد بالایی از اسید کلروژنیک است که این ماده با تاثیر بر چرخه متابولیسم بدن باعث دفع چربی و گلوکز اضافی از بدن می شود. بنابراین اسید کلروژنیک در دو جهت در بدن فعالیت خود را شروع کرده و نه تنها چربی های اضافه که در نواحی شکم و پهلو ها انباشته شده را شروع به آب کردن می کند بلکه گلوکز اضافی را نیز در بدن دفع کرده و کنترل بدن را در دست می گیرد. این دو خصوصیت نهفته در دانه قهوه سبز باعث لاغری به مرور می شوند.

اکثر مردم با خوردن شیرینی، بستنی، آبمیوه، کیک های خامه ای و غیره گلوکز بیشتر از نیاز بدن استفاده می کنند که در نهایت باعث چاقی و اضافه وزن می شود. البته وجود گلوکز برای بدن لازم است که بیشتر با خوردن عناصر طبیعی همچون میوه های شیرین بدن به میزان لازم گلوکز تامین می کند ولی اسید کلروژنیک قادر است باعث دفع مقدار اضافی آن از بدن شود.

 

۳- برای گرفتن نتیجه چند وقت باید از قهوه سبز جهت لاغری استفاده کرد؟

تاثیر قهوه سبز از بدنی تا بدن دیگر و حتی از سنی تا سن دیگر فرق می کند. برخی شاید با یک هفته استفاده و در برخی دیگر بعد از یک ماه به نتایج مطلوب دست یابند. ولی بی شک به محض شروع استفاده از قهوه سبز باعث توقف چاقی و شروع لاغری به مرور زمان خواهید شد.
 

 

۴- آیا استفاده از قهوه سبز عوارض جانبی خواهد داشت و یا قهوه سبز می تواند باعث فعل و انفعالات مضر در بدن شود؟

تحقیقات نشان داده است که قهوه سبز هیچ تاثیر منفی در بدن ندارد اما چنانچه طی یک دوره خاصی از درمان هستید و قرص های دیگری مصرف می کنید و همچنین خانهای باردار، بهتر است قبل از استفاده با پزشک معالج خود مشورت کنید. ولی به خاطر داشته باشید که قهوه سبز به دلیل طبیعی بودن سالم و بی ضرر است و حتی افرادی که دوره های طولانی تری از قهوه سبز استفاده می کنند هیچ عوارض جانبی ندارد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید