Clicky

درباره قهوه

مراحل کاشت و عمل آوری دانه قهوه (قسمت اول)

مراحل کاشت و عمل آوری دانه قهوه (قسمت اول)
  کاشت داشت و برداشت و عمل آوری   قهوه‌ای که هر روز از آن لذت می‌برید، راه زیادی را پیموده تا به فنجان شما برسد. بذر قهوه از زمان کاشته شدن تا زمانی که به شکل دانه‌های آماده به دست شما برسد، 10 مرحله اساسی را پشت سر می‌گذارد. کاشت دانه قهوه   مرحله اول: کاشت دانه قهوه در واقع همان بذر قهوه است. بذر قهوه پس از خشک …
ادامه مطلب

آنچه باید در رابطه با قهوه فوری گلد بدانید

آنچه باید در رابطه با قهوه فوری گلد بدانید
آنچه باید در رابطه با قهوه فوری گلد بدانید در واقع به نوشیدنی به دست آمده از دانه های قهوه عمل آوری شده، قهوه فوری می گویند. قهوه فوری گلد یک قهوه شناخته شده می باشد که با دو روش خشک کردن انجمادی و خشک کردن پاششی به صورت تجاری تهیه می شود. این قهوه را می توان با برگرداندن رطوبت به آن، برای مصرف آماده نمود. برخی افراد قهوه …
ادامه مطلب

انواع فراورده های قهوه

انواع فراورده های قهوه
شاید شما همیشه درباره قهوه فکر کرده باشید، امروز ما اینجا هستیم تا به شما یک مرور کلی از چگونگی فرآوری قهوه ارائه دهیم. تمرکز ما بر روی قهوه فرآوری شده عسل است. اولا، نگاهی به آناتومی میوه قهوه خواهیم انداخت. و سپس ما راه های مختلفی که درآن میوه قهوه را می توان به قهوه خوشمزه که به سادگی رست شده تبدیل کرد، ارائه می دهیم. آناتومی گیلاس قهوه میوه قهوه تقریبا 5 لایه دارد:
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

​​​​وبلاگ بلک کافی

​​​​​​​در بخش وبلاگ بلک کافی
ما تمام سعی خود را میکنیم تا بهترین  و به روز ترین مطالب درباره قهوه , انواع قهوه , دانه قهوه , انواع آسیاب ,  انواع رست قهوه , قهوه سبز , مهارت های حس چشایی , اصطلاحات مفید قهوه , فرآیند قهوه و تمامی اطاعاتی که باعث راهنمایی بهتر شما برای شناسایی قهوه خوب هست و در اختیارتان قرار بدیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید