Clicky

وبلاگ

داستان استفاده از برند استنلی از زبان افراد مختلف

 

بطری کلاسیک افسانه‌ای استنلی

 

 

 

 

از زمانیکه نوآور بطری، ویلیام استنلی، اولین بطری وکیوم تمام استیل را در سال 1913 معرفی کرد، نام استنلی به معنای یک دوست قابل اعتماد و مطمئن برای نسل‌ها تبدیل شده است.

 

چه این بطری ترموسی باشد که پدربزرگ شما در پانزدهمین سالگرد تولدش دریافت کرده و هنوز هم از آن استفاده می‌کند، و چه فنجان Trigger Action که برای یک سفر کمپینگ طولانی خریداری کرده‌اید، بطری‌های ما برای زندگی و برای یک عمر ساخته شده‌اند.

 

و وقتی می‌گوییم BUILTFORLIFE، واقعاً همینطور است: ما یک بطری وکیوم استنلی در دفتر مرکزی‌مان داریم که دهه‌ها پیش زیر چرخ کامیون رفته و هنوز هم قهوه در آن وجود دارد. حتی یک نشتی هم ندارد.

 

وقتی شما 100 ساله می‌شوید و بطری‌هایی به این استحکام و محبوبیت تولید می‌کنید، داستان‌های شگفت‌انگیزی درباره اینکه مردم چگونه از محصولات ما استفاده می‌کنند، می‌شنوید.

 

این فقط داشتن یک بطری قدیمی نیست که گهگاهی از آن استفاده کنید، بلکه یک سبک زندگی است. و برای افرادی که بطری‌های ما را مانند یکی از اعضای خانواده ارج می‌نهند، جوهره BUILTFORLIFE درباره ماجراجویی، سرگرمی و به چالش کشیدن محدودیت‌هاست.

 

این داستان‌ها هستند که مفهوم BUILTFORLIFE را تعریف می‌کنند، داستان‌هایی که مستقیماً از 100 سال تاریخ واقعی از مشتریان واقعی جمع‌آوری شده‌اند. این‌ها داستان‌های «غیرقابل شکستن» هستند.

 

 

ارتفاع 13,435 فوت - قهوه داغ در قله لوئس، کوه کینابالو 


«ساعت 1:30 صبح بود و دما برای بیشتر شب نزدیک به انجماد بود. من ژاکت و شلوار گرم پوشیدم، به سمت انبار کمپ رفتم با بطری وکیوم استنلی‌ام. راستش، این اولین باری بود که از آن استفاده می‌کردم.

 

«چند بسته قهوه و شکر ریختم، آب جوش اضافه کردم، محکم قفلش کردم و در کیفم گذاشتم و آماده شدم برای صعود به قله ساعت 2:30 صبح. وقتی به کوه رسیدیم، تقریباً همه چیز یخ زده بود.

 

آب گرمی که در بطری غیر استنلی آورده بودم، در نیمه راه یخ زده بود، بنابراین درباره اینکه آیا بطری استنلی‌ام که با قهوه داغ پر شده بود، بتواند در برابر آنچه کوه به همراه دارد مقاومت کند، تردید داشتم.

 

تیم ما حدود ساعت 6:00 صبح به قله رسید و در آن زمان خورشید تقریباً طلوع کرده بود و دما در نقطه انجماد بود.

 

چند عکس گرفتیم و بالاخره بطری استنلی‌ام را بیرون آوردم و با دوستم یک فنجان قهوه تقسیم کردم و باید بگویم که قهوه هنوز هم داغ داغ بود. قهوه فوری هرگز به خوشمزگی قهوه‌ای که در ارتفاع 13,435 فوت در آسمان نوشیدم، نبود. بطری استنلی‌ام واقعاً ارزشش را ثابت کرد.»

 

- محمد آدام بن محمد یعقوب

 

مانند ققنوس از خاکستر  


«مادرم در سال 1979 وقتی به حرفه لوله‌کشی پیوستم، برایم ترموس استنلی خرید. سال‌ها پیش در مریلند کار می‌کردم و هتلی که در آن اقامت داشتم، به طور ناگهانی دچار انفجار گاز شد و به آتش کشیده شد.

 

من در آن زمان آنجا نبودم، اما تمام وسایلم آنجا بود. بعد از خاموش کردن آتش و جستجوی در آوار، تنها چیزی که باقی مانده بود و تقریباً بدون آسیب بود؟ ترموس استنلی من.

 

«من هر روز از آن ترموس استفاده کرده‌ام. حالا دیگر سبز نیست و چندین فرورفتگی دارد، اما هنوز هم قهوه‌ام را در تمام طول روز داغ نگه می‌دارد. من از آن در محل کار استفاده می‌کنم و وقتی که در حال شکار یا ماهیگیری هستم. بسیار کم پیش می‌آید که بدون آن باشم. این ترموس با من به کار پیوست و با من هم بازنشسته خواهد شد!»

 

- گرگ گیلار

 

یک پرش 1600 فوتی 


«در سال 1978، من در یک معدن زیرزمینی کار می‌کردم.  در حالی که منتظر بودم به سطح کار بروم، بطری استنلی‌ام از دستم افتاد و به درون چاه غلتید. من آن را کنار گذاشتم، اما بعد از ظهر همان روز وقتی که در حال بررسی پمپ‌های تخلیه بودم، آن را در حال شنا در پمپ تخلیه پیدا کردم. از سقوط 1600 فوتی آسیب دیده بود و فنجانش گم شده بود، اما در غیر این صورت کاملاً سالم بود. من هنوز هم از همان ترموس استفاده می‌کنم!»

 

- مونت ال.

 

نسل به نسل  


«به عنوان یک پسر جوان، با احساسات گرم به یاد می‌آورم که پدرم صبح زود قبل از سپیده دم بیدار می‌شد. بعضی اوقات من هم بیدار می‌شدم و می‌دیدم که استنلی روی کانتر کنار جعبه ناهار بزرگ پدرم است. به یاد دارم که پدرم می‌گفت تنها یک ترموس است که ارزش بردن به جنگل را دارد - استنلی.

 

او همیشه می‌گفت که هیچ چیزی بدتر از قهوه ولرم نیست. من به یاد دارم که فکر می‌کردم یک روز بزرگ می‌شوم و با افتخار استنلی‌ام را به جنگل می‌برم. به زودی بزرگ شدم و به دانشگاه رفتم.

 

در تابستان‌ها در جنگل کار می‌کردم. من اولین استنلی‌ام را در آن تابستان خریدم و با افتخار آن را به جنگل بردم. وقتی شما یک استنلی داشتید، یک نماد وضعیت بود.

 

حالا 35 سال بعد، پسرم به دانشگاه رفته و در تابستان‌ها در ساخت و ساز کار می‌کند. هر صبح ساعت 5 صبح بیدار می‌شوم و ناهارش را بسته و اولین استنلی‌اش را پر می‌کنم. او می‌گوید که این یک ترموس شگفت‌انگیز است.

 

او هم با افتخار آن را به محل کار می‌برد. پدربزرگم، پدرم، من و حالا پسرم همه ترموس‌های استنلی را به همراه داشتیم. از نسل به نسل، ترموس‌های استنلی یک نهاد خانوادگی باقی مانده‌اند. روزی، نوه‌هایم هم ترموس استنلی را به همراه خواهند داشت.»

 

- دنیس اچ.

 

نشان افتخار، گلوله‌ای که از آن گذشت  


«بطری کلاسیک استنلی من 10 سال است که در شرایط سخت در سراسر ایالات متحده، مکزیک، آمریکای مرکزی، شیلی و پرو مورد استفاده قرار گرفته است.

 

در حالی که حالا به طور رسمی زشت‌ترین بطری حرارتی روی کره زمین است، مانند روزی که خریداری شده کار می‌کند. نشان افتخار آن یک گلوله‌ای است که در یک سایت ساختمانی در گواتمالا در حین یک تلاش سرقت به آن برخورد کرده است. من قصد دارم با استنلی دفن شوم.»

 

- دیو موریس

 

استنلی در برابر یک کامیون 18 چرخ  


«این کوتاه و شیرین است: شوهرم به طور ناخواسته ترموسش را زیر کامیونش انداخت. سپس با تمام 18 چرخ، که بارش 80,000 پوند بود، بر روی آن رفت. وقتی متوجه شد که گمش کرده، به عقب برگشت تا آن را پیدا کند - و دوباره بر روی آن رفت!

 

«وقتی از کامیون پیاده شد، ترموس را بیرون آورد - که فقط خراش‌های جزئی داشت! او قهوه داغی را ریخت که حداقل 8 ساعت در آن بود.»

 

درباره برند استنلی  

 


نام تجاری استنلی تاریخچه‌ای غنی بیش از 100 سال دارد.

 

این برند از ویلیام استنلی جونیور متولد شد که به طور دائمی نحوه مصرف نوشیدنی‌های گرم را تغییر داد. در سال 1913، او عایق وکیوم و استحکام فولاد را در یک بطری قابل حمل ترکیب کرد و بطری وکیوم تمام استیلی را که امروز می‌شناسیم و دوست داریم اختراع کرد.

 

تنوع بالای محصولات استنلی این امکان را به شما می دهد تا با توجه به نیاز و بودجه خود محصولی را انتخاب نمایید که مطابق با سلیقه خودتان است. توصیه می کنیم برای خرید محصولات استنلی به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا از اصل بودن   محصول مورد انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. فروشگاه بلک کافی پاد یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که انواع محصولات استنلی را به صورت اورجینال عرضه می کند. با مراجعه به دسته برند استنلی در وبسایت فروشگاه بلک کافی پاد خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید