Clicky

وبلاگ

معرفی برند کمل بک (Camelbak)

 

 

 

معرفی برند کمل بک ((Camelbak))

 

یک کیسه سرم و یک جوراب - بقیه اش تاریخچه کمل بک (Camelbak) است!

 

مایکل ادیسون، علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری، در حال رقابت در مسابقه‌ی «هاتِر ان هل ۱۰۰» بود، که دقیقا همان چیزی است که امروز هم هست: یک مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری جاده‌ای ۱۰۰ مایلی در طول چهار روز در گرمای طاقت‌فرسای تابستان ویچیتا فالز، تگزاس. آب برای زنده ماندن در مسابقه ضروری است، اما مکان‌های کمی برای پر کردن مجدد بطری، و به ندرت زمانی برای توقف وجود دارد.

 

 

ادیسون که به طور حرفه ای تکنسینشن فوریت‌های پزشکی بود، راه حلی فوری ارائه کرد: او یک کیسه سرم را با آب پر کرد، آن را داخل یک جوراب سفید (بله، یک جوراب واقعی) قرار داد و کل این وسیله را در پشت پیراهن دوچرخه‌سواری‌اش چپاند. سپس شلنگ را روی شانه‌اش انداخت و آن را با یک گیره لباس بست. بدین ترتیب، نوشیدن آب بدون نیاز به دست، متولد شد. و کمل بک (Camelbak) برای دنبال کردن این ایده شکل گرفت.

 

عطشی برای بیشتر

 

جف ومر، یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای که عاشق کمل بک (Camelbak) شد، چنان تحت تأثیر این محصول قرار گرفت که شروع به بردن کوله پشتی‌های کمل بک (Camelbak) به مسابقات برای فروش آن‌ها کرد. او طرفداری واقعی بود! کمل بک (Camelbak) در نهایت او را استخدام کرد و در سال ۱۹۹۳، جف برای سرپا نگه داشتن این شرکت نوپا در دوران سخت، سفری جاده‌ای را آغاز کرد. افسانه‌های شرکت می‌گویند که جف با موتورسیکلت خود، از مغازه‌های دوچرخه‌فروشی فلوریدا تا کالیفرنیا را برای معرفی و فروش محصولات کمل بک (Camelbak) پیمود. هر سفارشی که جف با فکس به کارخانه ارسال می‌کرد، نفس تازه‌ای به کمل بک (Camelbak) می‌داد.

 

امروز، کمل بک (Camelbak) نامی آشناست

 

از روزهای کیسه سرم در جوراب که توسط یک فروشنده‌ی موتورسوار فروخته می‌شد، چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما ارزش‌های اصلی ما همچنان یکسان است - برای رفع تشنگی ما برای بهتر شدن، از اختراع دسته‌ی محصولات هیدراتاسیون تا تبدیل شدن به برترین تولیدکننده‌ی راه‌حل‌های هیدراتاسیون در جهان، به شجاعت، اعتقاد و تخیل نیاز است.

 

 

پر کردن مجدد به جای دفن زباله

 

ما آینده‌ای را بدون بطری‌های آب پلاستیکی یکبار مصرف تصور می‌کنیم. این یک هدف بزرگ است، اما خبر خوب این است که ما قبلاً راه‌حل را در کف دست خود داریم. بطری‌های آب قابل استفاده‌ی مجدد کمل بک (Camelbak)، آسان برای استفاده، تمیز کردن، حمل کردن و برای همیشه بدون بو هستند. به ما بپیوندید تا با بطری‌های پلاستیکی، تک تک، با این مشکل عظیم جهانی مقابله کنیم.

 

زنجیره‌ی تأمین کمل بک (Camelbak) شفاف است

 

شفافیت، کلید زنجیره‌ی تأمین کمل بک (Camelbak) است - از کجا شروع می‌شود، کجا به پایان می‌رسد و در طول مسیر چه اتفاقی می‌افتد. محصولاتی که کمل بک (Camelbak) می‌سازد از زنجیره‌های تأمین سراسر جهان می‌آیند، اما کمل بک (Camelbak) همچنین محصولاتی را در کارخانه‌ی دارای گواهی ISO خود و همچنین با شرکای تأمین و تولید باسابقه می‌سازد.

 

بخشیدن، کمل بک (Camelbak) را الهام می‌دهد

 

ما از این زمین بازی بزرگ به نام فضای باز حمایت می‌کنیم و مأموریت «Give Bak» کمل بک (Camelbak) در مورد نیرویی برای تغییر مثبت است. کمل بک (Camelbak) با افراد، گروه‌ها و برنامه‌هایی با طرز فکر مشابه که از مکان‌هایی که در آن‌ها تفریح می‌کنیم محافظت کرده و آن‌ها را بهبود می‌بخشند، همکاری می‌کند. از دسترسی به مسیرهای ساحل به ساحل تا کمک به مشارکت بیشتر جوانان در کاوش‌های فضای باز - ماجراجویی برای همه است.

 

 

شعار : تأثیر بگذارید و همیشه اثری به جا گذارید

 

کمل بک (Camelbak) متعهد به آنچه می‌سازد، چگونه می‌سازد و برای چه کسی می‌سازد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید