Clicky

وبلاگ

تاریخچه کمپانی استنلی (STANLEY)

 

استنلی از سال 1930 فعالیت خود را با اختراع فلاسک خلاء تمام فولادی توسط ویلیام استنلی جونیور آغاز نمود. ویلیام استنلی جونیور دانشمند، فیزیکدان، مهندس برق و مخترع متولد 28 نوامبر 1858 اهل ایالات متحده آمریکا - نیویورک -بروکلین در سال 1913 با اختراع فلاسک دوجداره تمام فلزی برای همیشه تحولی در نگهداری و استفاده از نوشیدنی های گرم به وجود آورد و شرکتی با نام خودش تاسیس کرد. امروزه استنلی با بیش از صد سال سابقه فعالیت خود را در دل تمامی نسل ها جاکرده است.
 

 


داستان از آنجا شروع شد که ویلیام نیاز داشت در بین فعالیت های روزانه قهوه اش را به صورت داغ مصرف کند. نمونه های اولیه این اختراع در جنگ جهانی دوم،حمل اعضای بدن انسان، حمل مایع منی گاو نر و برای همراهی خدمه در اکتشافات اعماق دریا استفاده میشد،و اما اخیرا این بطری ها برای درست کردن نودل، حمل و نقل داروهای حساس به دما یا نگهداری نوشیدنی های سرد و گرم مورد استفاده هستند.

 

در سال 1915 ویلیام تولید انبوه این محصول را آغاز کرد و یک سال بعد یعنی در سال 1916 در سن 57 سالگی در گذشت. در همین حین کمپانی وی توسط یک شرکت سرمایه گذاری در شهر نیویورک ادامه عملیات تولید را به عهده گرفت و یک مهندس مکانیک به نام هری بجر را به عنوان مدیر کل استخدام کرد تا به اختراع و توسعه محصولات جدید ادامه و خط تولید را گسترش دهد.

 از بریتانیا L.F&C در سال 1921 برند تولید کننده لوازم خانگی کمپانی استنلی را خریداری و خط تولید از شهر گریت بارینگتون، ماساچوست به کارخانه ال اف سی بریتانیا منتقل شد و بار دیگر هری بجر به عنوان مهندس ارشد تحقیقات و تولید محصولات انتخاب شد. سال 1949 هری بجر بازنشسته شد و جان ایزا به عنوان مهندس ارشد تحقیقات محصول و ساخت منصوب شد.

 

خرید تراول ماگ استنلی

 

در سال 1961 یک پیشنهاد مناقصه برای بدست آوردن سهام ال اف سی توسط یک تولید کننده پیشرو در داروسازی بود داده شد  J.B Williams شرکت مالک 80 درصد از حدود 404000 سهام باقیمانده  J.B Williams و بعد 6 هفته را کسب کرد.  J.B William سال 1965 کمپانی علاءالدین بخش یونیورسال استنلی که شرکت را که بطری و قمقمه استنلی را در شهر نشویل - تنسی خریداری کرد و تمام عملیات تولید استنلی به نشویل منتقل شد و تا سال 1966 اولین بطری های علاءالدین – استنلی ارسال شد.

 

 


جان ایزا توسط علاءالدین برای راه اندازی عملیات در نشویل استخدام شد و تا زمان بازنشتگی  و سال 1989 به عنوان مهندس ارشد در بخش بطری های استنلی باقی ماند. در سال 1949 تا 1965 پانزده محصول جدید به خط تولیدات استنلی اضافه شد و کانتینر های استنلی توسط خطوط هوایی ، راه آهن ، خطوط اقیانوسی ، بیمارستان ها و موسسات تغذیه استفاده میشد.
در سال 1968 یک فنجان عایق و درپوش رزوه ای برای کاهش هزینه های ساخت و تجهیزات عملیاتی طراحی شد. در سال 1976 یک بطری دو لیتری کوتاه تر معرفی شد و همینطور در سال 1988 دستگیره وثیقه با دسته جانبی جایگزین شد.

 

قیمت فلاسک استنلی
 

در سال 2002 استنلی توسط سیاتل مستقر در بازار بین المللی اقیانوس آرام خریداری شد و سپس تاسیسات تولیدی استنلی به چین منتقل شد. در حال حاضر این کمپانی مالک 3 برند Stanley,alladin,MiGo است.

 

برای مشاهده و خرید محصولات اورجینال برند استنلی می توانید به دسته محصولات استنلی در وبسایت بلک کافی مراجعه فرمایید.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید