Clicky

وبلاگ

 برسی محصولات KAMBUKKA

 برسی محصولات KAMBUKKA

 

 

کامبوکا یکی از برند های مطرح کشور بلژیک است .

 

KAMBUKKA بلژیک در سال 2023 با هدف ارائه محصولات با کیفیت و منحصر به فرد به مشتریان در سراسر اروپا تأسیس شد. این برند به سرعت جایگاه خود را در بازار بلژیک پیدا کرد و در سال 2024 با تولید تراول ماگ به سبد محصولات خود تنوع بخشید.

 

تراول ماگ های KAMBUKKA بلژیک به سرعت به دلیل طراحی شیک، کیفیت بالا و عملکرد عالی محبوبیت پیدا کردند. این تراول ماگ ها از مواد درجه یک مانند فولاد ضد زنگ و سیلیکون ساخته شده اند و می توانند نوشیدنی های شما را برای ساعت ها گرم یا سرد نگه دارند.

 

 

تراول ماگ های KAMBUKKA بلژیک در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها موجود هستند تا با هر سلیقه ای مطابقت داشته باشند. این تراول ماگ ها همچنین دارای ویژگی های کاربردی مانند درب ضد نشت،درب سه حالته ، دستگیره راحت و پایه ضد لغزش هستند.

 

ویژگی های درب سه حالته:

 

در ویدیو زیر سعی بر این شده که ویژگی های درب تراول ماگ کامبوکا را برای شما به طور کامل شرح داد.

 

 

 

 

همه درب ها و بطری های ساخته شده از پلاستیک قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند

 

پس از تمیز کردن، درپوش ها را به خوبی تخلیه کنید و جداگانه خشک کنید. برای فنجان ها و بطری های استیل ضد زنگ که لاکی یا چاپی هستند، شستشوی دستی را توصیه می کنیم.

 

توجه داشته باشید مواد شوینده ماشین ظرفشویی می توانند به کامبوکا و ویژگی های آن آسیب برسانند.

 

بطری های KAMBUKKA از چه موادی ساخته شده اند؟

 

بطری های پلاستیکی کامبوکا از مواد Tritan با کیفیت بالا از Eastman ساخته شده اند. محصولات ساخته شده از پلاستیک Tritan با دوام با مقاومت بالا در برابر ضربه، ایمن هستند و بو و لکه را  حفظ نمی کنند.

بطری های فلزی از فولاد ضد زنگ 18/8 ژاپنی با کیفیت بالا ساخته شده اند. فولاد ضد زنگ 18/8 از 18٪ کروم و 8٪ نیکل تشکیل شده است. این نوع فولاد بادوام، ضدعفونی آسان و مقاوم در برابر خوردگی را انجام میدهد. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ برای استفاده با نوشیدنی ها گزینه ای مطمئن است، زیرا هیچ ماده شیمیایی مضری وجود ندارد که بتواند از این محصولات به نوشیدنی شما انتقال پیدا کند.

 

 

 

KAMBUKKA بلژیک به مشتری مداری و ارائه خدمات عالی به مشتریان متعهد است. این برند از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی خود به طور فعال با مشتریان خود در بلژیک در ارتباط است و به نظرات و پیشنهادات آنها گوش می دهد.

 

تراول ماگ های KAMBUKKA بلژیک به عنوان محصولی با کیفیت بالا و بادوام شناخته شده اند و انتخابی ایده آل برای افراد فعال و کسانی که همیشه در حال حرکت هستند هستند.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید