Clicky

وبلاگ

بررسی محصولات استنلی

 

برند استنلی یکی از قوی ترین و قدیمی ترین کمپانی ها در زمینه تولید لوازم کمپ و فلاسک و غیره است. محصولات این برند محبوبیت زیادی بین کوهنوردان و طبیعت گردان دارد. تنوع بالای آن ها باعث می شود تا پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. در ادامه به معرفی برخی از سری تولیدات شرکت استنلی می پردازیم

 

Neverleak

یکی از فلاسک های پرطرفدار و بسیار مناسب برای افراد در سفره این این محصول استنلی است که می تواند تا 5 ساعت مایع داغ و تا 6 ساعت سرد نگه داری نماید. می تواند گزینه فوق العاده ای برای سفرهای متوسط و کوتاه شماست. اما یکی از خاصیت های مهمی که این فلاسک دارد ضد نشتی بودن آن است و اگه سفر پر تلاطمی داشته باشید اصلا نگران ریختن نوشیدنی مورد علاقه خودتون نباشید

 

تراول ماگ استنلی

 

 

Trigger action 

این فلاسک  نیز مانند سری neverleak همان مقدار توانایی نگه داشتن دمای نوشیدنی را دارد، اما کار با این فلاسک بسیار ساده تربوده و قفل با دقت و آسان آن کمک می کند تا شما با یک دست بتوانید قفل را باز و بسته کنید. ابعاد مناسب این فلاسک باعث می شود بتوانید آن را در اکثر جا لیوانی ها به خصوص جا لیوانی خودرو و.... قرار دهید. 

 

تراول ماگ استنلی

 

 

Food jar

فودجار یا فلاسک غذا یک وسیله ضروری و مناسب برای کوهنورد ها و طبیعت گردان است. ظرف غذا استنلی قادر است با بدنه استیل خود غذا را به مدت 5 ساعت گرم و به مدت 18 ساعت سرد نگه داری نماید.  می توانید غذای سرد یا گرم خود را درون آن ریخته و بدون نگرانی آن را حمل کنید زیرا درب قدرتمند این محصول اجازه هیچگونه نشتی غذا به بیرون را نمی دهد. 

ظرف غذا استنلی

 

 

Stanley peter perch

نتیجه همکاری کمپانی Stanley و هنرمند peter perch این محصول فوق العاده را به وجود آورده است که در دو سایز متفاوت اما به تعداد محدود به تولید می رسدکه هر دو قابلیت حمل مایعات گرم و سرد را داشته و تا ساعات طولانی دمای آن را حفظ می نمایندو برای مصرف آسان و روزانه طراحی شده اند. این محصول داستان یک ماهی افسانه ای است که زندگی آزادی دارد که این بار به سراغ فلاسک های معروف استنلی آمده است که در دو سایز مختلف در خدمت مردم قرار میگیرد

فلاسک استنلی

 

 

Classic Bottle 

این مجموعه از برند استنلی، یک محصول کلاسیک و عامیانه برای مردم است که بدنه استیل آن ها کمک می کند مدت طولانی برای پیک نیک و سفر های خود یک محصول مناسب برای حمل نوشیدنی های خود داشته باشید و به راحتی بتوانید نوشیدنی را در لیوان بریزید و میل کنید. این محصولات می تواند برای همه و هر شرایطی مناسب باشد و در طرح های مختلفی عرضه می شود. شما می توانید برای بهره مندی از حجم بیشتر و استفاده در مسافت های طولانی تر از نسخه پر طرفدار legendary استفاده کنید.

 

 

 

Iceflow Flip Straw

یک قمقمه فوق العاده برای هر استایلی که به شما یادآوری می کند حواستان به آب خوردن روزانه خودتان باشد و سالم بمانید. زمانی که در در مکان خاصی هستید و به لیوان دسترسی ندارید این محصول به راحتی امکان آب خوردن را برای شما فراهم می کند. در هر زمانی از روز و در حال هر فعالیتی که هستید به راحتی می توانید آب و نوشیدنی مورد علاقه خودتان را میل نمایید چه در باشگاه بعد از یک تمرین سخت و یا چه درمحل کار بعد از کار طولانی نوشیدنیتان کاملا خنک آماده برای مصرف شماست.

 

 

Quick Flip watter bottle

این سری از محصولات استنلی قمقمه شیک و خوش استایل است که برای تمامی افراد مناسب است. زمانی که به باشگاه می روید به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.  درمحل کار و مدرسه و دانشگاه و در هر مکانی می توانید با یه حرکت میزان آب روزانه خود را مصرف کنید و به سلامتی خودتون اهمیت بها دهید. زمان استفاده از قمقمه استنلی دیگر نیاز نیست نگران تغییر دمای نوشیدنی خود باشید، زیرا محصول مورد نظر دمای نوشیدنی های داغ را تا 8 ساعت و  نوشیدنی های سرد را تا 12 ساعت و یخ را حتی تا 40 ساعت حفظ می نماید.

 

 

 

 

تنوع بالای محصولات استنلی این امکان را به شما می دهد تا با توجه به نیاز و بودجه خود محصولی را انتخاب نمایید که مطابق با سلیقه خودتان است. توصیه می کنیم برای خرید محصولات استنلی به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا از اصل بودن   محصول مورد انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. فروشگاه بلک کافی پاد یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که انواع محصولات استنلی را به صورت اورجینال عرضه می کند. با مراجعه به دسته برند استنلی در وبسایت فروشگاه بلک کافی پاد خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید