Clicky

وبلاگ

تاریخچه لته آرت

تاریخچه لته آرت

تاریخچه لته آرت

 

در دهه 80 میلادی در سیاتل آمریکا فردی به نام دیوید سکومر "David Schomer" لته آرت یا همان طراحی بر روی لته را به وجود آورد .

کار در ابتدا با لایه ای نازک از فوم شیر بالای اسپرسو (اسپرسو ماکیاتو) شروع شد اما بعد ها در سال 1989 شکل قلب مانند بر روی قهوه به نماد کافه vivace که سکومر موسس آن بود تبدیل شد .

 

تاریخچه لته آرت

 

در سال 1992 طراحی گل رز نیز توسط سکومر  به وجود آمد و به مرور زمان کلاس های لته آرت او طرفداران بسیاری پیدا کرد و بسیاری از باریستا ها علاقه زیادی به این کار پیدا کردند ، به این ترتیب آقای لوئیجی "Luigi"  از طریق اینترنت با آقای سکومر آشنا شد و پس از گفتگو بسیار و رد و بدل کردن اطلاعات با هم; سر انجام لوئیجی طرحی جدید رو به دنیای لته آرت وارد کرد و در سال 2004 طرح گل لاله را اختراع کرد .

 

تاریخچه لته آرت

 

امروزه لته آرت طرفداران بسیاری هم در بین دوست داران قهوه و هم در بین باریستا ها پیدا کرده است و مسابقاتی بسیاری هم در این زمینه برگذار میشود و به نوعی تمام این ها را به لوئیجی و اسکوبر مدیون هستیم .

 

تاریخچه لته آرت

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید