Clicky

درباره قهوه

داستان استفاده از برند استنلی از زبان افراد مختلف

داستان استفاده از برند استنلی از زبان افراد مختلف
از زمانیکه نوآور بطری، ویلیام استنلی، اولین بطری وکیوم تمام استیل را در سال 1913 معرفی کرد، نام استنلی به معنای یک دوست قابل اعتماد و مطمئن برای نسل‌ها تبدیل شده است. چه این بطری ترموسی باشد که پدربزرگ شما در پانزدهمین سالگرد تولدش دریافت کرده و هنوز هم از آن استفاده می‌کند، و چه فنجان Trigger Action که برای یک سفر کمپینگ طولانی خریداری کرده‌اید، بطری‌های ما برای زندگی و برای یک عمر ساخته شده‌اند. و وقتی می‌گوییم BUILTFORLIFE، واقعاً همینطور است: ما یک بطری وکیوم استنلی در دفتر مرکزی‌مان داریم که دهه‌ها پیش زیر چرخ کامیون رفته و هنوز هم قهوه در آن وجود دارد. حتی یک نشتی هم ندارد.
ادامه مطلب

بررسی محصولات استنلی

بررسی محصولات استنلی
  برند استنلی یکی از قوی ترین و قدیمی ترین کمپانی ها در زمینه تولید لوازم کمپ و فلاسک و غیره است. محصولات این برند محبوبیت زیادی بین کوهنوردان و طبیعت گردان دارد. تنوع بالای آن ها باعث می شود تا پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. در ادامه به معرفی برخی از سری تولیدات شرکت استنلی می پردازیم   Neverleak یکی از فلاسک های پرطرفدار و بسیار مناسب برای افراد …
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

​​​​وبلاگ بلک کافی

​​​​​​​در بخش وبلاگ بلک کافی
ما تمام سعی خود را میکنیم تا بهترین  و به روز ترین مطالب درباره قهوه , انواع قهوه , دانه قهوه , انواع آسیاب ,  انواع رست قهوه , قهوه سبز , مهارت های حس چشایی , اصطلاحات مفید قهوه , فرآیند قهوه و تمامی اطاعاتی که باعث راهنمایی بهتر شما برای شناسایی قهوه خوب هست و در اختیارتان قرار بدیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید